شناسه : 25451
نویسنده : استان البرز
عکس

بسم رب الشهدا و الصدیقین
رشد تابنده و خیره کننده نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی و فناوری و موفقیت های روزافزون در نبرد اطلاعاتی و امنیتی و الگو گرفتن مردمان آزاده کشورهای تحت سلطه غرب و صهیونیسم بین الملل از انقلاب اسلامی ایران و تولد امواج عظیم بیداری اسلامی در منطقه، موجب دگرگونی موازنه قدرت در روابط بین الملل شده است.
 بغض و هراس عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم از حرکت رو به رشد آرمان های والای انقلاب اسلامی، این بار با طراحی و اجرای تروری بزدلانه، در مواجهه با پیشرفت و جهاد علمی کشورمان در عرصه دفاعی و هسته ای بروز کرد. در مواجهه با انقلاب اسلامی هر روز صفحه ای جدید به جنایات نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی و هیئت حاکمه جنایتکار آمریکا، افزوده می شود. سردمداران ظالم استکبار و صهیونیسم باید بدانند که ملت بزرگ و مقاوم ایران از شهادت و جانبازی در راه خدا با تاسی به پیشوای آزادگان حضرت امام حسین علیه السلام، هیچ هراسی ندارند و آن را سعادت و منتهای آرزوی سالکان حق می دانند. آنان باید بدانند این ترورها، خللی در عزم استوار ملت ایران در حرکت به سوی قله های پیشرفت به وجود نخواهد آورد. بی شک ملت بزرگ ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق اهداف انقلاب، مصصم تر و منسجم تر عمل خواهد کرد.
 شهادت دانشمند گرامی دکتر محسن فخری زاده، ضایعه ای اسف بار است اما دشمنان این آب و خاک مقدس، غافلند که خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدای این مرز و بوم، درخت علم و فناوری ایران اسلامی را تنومندتر خواهد ساخت و همه ایرانیان با جدیت بیشتر در ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی و گسترش دانش هسته ای صلح آمیز، با بسیج امکانات لازم تا حصول نتیجه، بدون هیچ درنگی گام برخواهند داشت.
ما حقوقدانان انقلابی و عدالت گرای استان البرز، ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید، این ترور وحشیانه و غیر انسانی را محکوم کرده و خواستار انتقام و مجازات انقلابی در زمانی مناسب هستیم.

✍️ اعضای کانون های بسیج حقوقدانان استان البرز
۸ آذر ۱۳۹۹

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.