شناسه : 25645
نویسنده : استان البرز
عکس

مداحان بسیجی البرز در پویش نذر رهایی فعال شدند

رییس بسیج مداحان استان البرز گفت: مداحان بسیجی این استان در نظر دارند تا با فراخوان پویش «نذر رهایی»، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنند.

سرگرد پاسدار ابراهیم نوروزی فر روز پنجشنبه چهارم دی 1399 در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا افزود: پویش نذر رهایی در سراسر کشور به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند مالی راه اندازی شده که در این امر، نه تنها مردم خیر و نوعدوست مشارکت می کنند بلکه دستگاه ها و نهادهای مختلف نیز سهم خود را ایفا می کنند. وی اظهار داشت: خانواده هایی هستند که سرپرست آنها به دلایل ناخواسته و مشکلات مالی در زندان بسر می برند و مداحان، شعرا و مدیران هیات مذهبی به خصوص مردم خیر و مهربان می توانند در این روز با مشارکت در امر آزادی پدر یک خانواده لبخند را بر لب فرزندان و خانواده این زندانیان بیاورند. نوروزی فر گفت: در بحث فرهنگ سازی برای این امر خیرانه نیاز به حمایت قوی داریم که می توان از طریق صدا و سیما با ارایه برنامه ها و گزارش هایی از وضعیت زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده آنان و  نیز نحوه بدهکاری آنان مردم را از رسالت ستاددیه آگاه کرد.

وی افزود: شماره حساب مرکز نیکوکاری سرو ماندگار (۰۴۷۴ ۵۰۱۶ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ ) برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص یافته است. رییس بسیج مداحان استان البرز بیان داشت: برنامه ریزی و پیش بینی این سازمان برای آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان به مبلغ بدهی ۳۰۰ میلیون تومان شده است.  مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان البرز روز ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار خواهد شد. در نخستین مرحله از اجرای پویش نذر رهایی ۷۶ تفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

گفتنی است سازمان های بسیج مداحان و بسیج طلاب، رده های نقش آفرین مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان البرز هستند که آیین آن در روز 14 دی 1399 برگزار خواهد شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.