شناسه : 26448
نویسنده : استان البرز
عکس

طی آیینی در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور رامتین قانع رئیس و اعضای هیئت مدیره و دادیاران انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه استان البرز، حسین عسکری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان و جمعی از وکلای بسیجی، کانون بسیج حقوقدانان مرکز وکلای البرز آغاز به کار کرد.

 در این مراسم، حکم مسئولیت محمدرضا محمدی بنادکوکی وکیل و مسئول بسیج حقوقدانان مرکز وکلا که به امضای سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز رسیده، قرائت و اعطا شد.

سازمان بسیج حقوقدانان که در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده، مجموعه ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش‌های دینی و داوطلب حضور در عرصه های حقوقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران، کارمندان حقوقی و قضایی، کارمندان تخصصی و تجربی دستگاه های حقوقی و قضایی، کارشناسان رسمی دادگستری،  نمایندگان حقوقی ادارات و وزارتخانه‌ها، نمایندگان مجلس، اساتید حقوق، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حقوق و فقه، جامعه هدف فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان به شمار می روند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.